torsdag 2 juni 2011

Leksaker och inköp

Vi åkte ned till Birsta utanför  Sundsvall för att gå i affärer och kolla lite.
Jag investerade i nya nagellack och en ny mascara.
Isadora är märket jag tycker är bra och lagom i pris.
Sen finns det ju så märken av olika slag så det är ju svårt att välja.
Det är så lätt att fortsätta med ett sminkmärke som du haft i några år
för du tycker det är bra, man skulle våga byta. 
Det har ju hänt, men jag återgår ofta till samma igen.


Sen gick vi in på Lekplaneten och där, det värsta jag sett.
Dora utforskaren är ju en lektjej som lär ut engelska begrepp 
på ett lekfulltsätt med uppdrag och leta på karta och ta sig an 
svårigheter på tv. Den dockan fanns där och Kelly tryckte på 
Doras sko och då, började dockan skaka, som om hon 
har världens spasmer. Ska det va så. Jag va tvungen o filma
Kolla in alltså.



Vilken tur att vi inte har ett litet barn som vill ha en sån docka, jag skulle dö.

Hur som helst så innan vi åkte hem träffade vi våra kompisar en stund
på fotbollsplan på Alnön där deras tvillingtjejer skulle ha fotbollsträning.
Vi snackade en stund och sen åkte vi hemåt.

Vi har ju en härlig natur här i Västernorrland och Höga kusten
och precis så var regnbågen framme också, såå fint




Carpe Beatus




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar