fredag 8 juli 2011

Sol bad cab o Orup


Ooo vilken härlig solig dag vi haft.
På stranden och med bad där barnen hittade en litet, litet fiskyngel som naturligtvis skulle sparas i en liten kopp.
Ett akvaruim har vi ju nu, sa Amanda.






 Joo den syntes om man tittade näära.
  

En skön kväll perfekt väder för att ta caben in till Orup som spelade i en av Öviks parker, Lungviksparken kallad. 


Hur mycket folk som helst, men är det gratis så är det. Då vill jag också se på Orup även om jag inte är nån stor fan precis, men några bra låtar har han väl gjort.

 Det var folk överallt och vi kom när  det precis började  och det var ju omöjligt att tränga in sig i folkmassan där framme vid scen om man ville det.



Med ett litet zoom så fick jag en bild på Orup där framme på scen.
 En härlig kväll där man träffar folk och ser på annat folk och mysigt med familjer och vänner som pic-nicar i gräset och lyssnar på Orup och småsjunger med och har det härligt.
 Jag och min kompis Catrin, vi gick förskollärar-utbildningen ihop när det begavs sig mellan 1986-88. Vi har sedan dess haft kontakt och umgåtts lite sporadiskt genom åren.




Sommarbilen vi har BMW caben är ju för underbar att åka i.









                                                                       Carpe beatus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar