lördag 16 juli 2011

Skapande

Hej på er, ibland när jag har lite tid över
och vill göra nåt kul så brukar jag ta fram
papper och lim.
Precis, skapa lite kort.
Gör bara till de närmsta i  familjen eller nån granne ibland.
Det är så avslappnande att bara sitta och konstruera olika
färg och formkort i olika storlekar.

    Bild på några:







 Så kan det det se ut när jag gjort några.

Ibland så klär jag kartonger i tyg eller presentpapper också.



 Jag har ett rum där grejerna till  allt kan stå framme och 
det är så skönt och slippa stoppa bort mellan gångerna.
Till kartongerna använder jag tapetlim, sparsamt, för det 
bubblar sig så hemskt annars.
Jag tittar alltid på affärer vad det finns för inslagningspapper framme och 
brukar "låna" lite innan jag går därifrån.
Bilder på kartongerna kommer lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar