onsdag 13 juli 2011

Bellas lägenhet

Min stora flicka Isabella har skaffat ny , lite större lägenhet i stan.
Idag var vi dit och kollade hur hon fått det.
En helt lagom stor lägga för henna.
Denna gång är det ju i alla fall ett eget kök, 
vilket inte fanns i den förra.
Det ska tapetseras om, får se när det blir gjort.
Isabella har sommarjobb hela sommaren och pluggar samtidigt 
och gör det som är roligt på sidan om.

Jag minns ju så väl den egna första lyan man hade, 
det var ju så mysigt att få rå sig själv.
Det tråkigaste var ju att laga egen mat.

Mina döttrar skiljer det 13 år på och har olika pappor.
Isabella har "halv"syskon på båda sidor.
Nu har jag levt ihop med Kellys pappa i snart 12 år och 
Isabella var ca10 när de träffades första gången, 
Isabella fyller snart 22 år och Kelly är 9½ år.

Oj vad tiden går fort, det bästa är ju att finna lyckan i allt.



Carpe Beatus/ Fånga Lyckan




1 kommentar:

  1. Jag minns också din första lägenhet i H-sand.Och hur tomt ditt rum blev när du flyttade.

    SvaraRadera