torsdag 2 februari 2012

Oj vad dagarna går





Nu gäller det att nyttja alla timmar på dagarna känns det som, dels tar kursen lite tid framför datorn, men det är kul att söka information och lära sig lite nytt om dokumentation ur en annan synvinkel. Ja menar inte skulle jag bara sådär skriva ett manus, synopsis eller en tidningsartikel. Nej, men jag gör det för att det krävs på kursen och det är ju bra att allt sker över nätet för att träffas i grupper och skriva och tänka ihop tar ju en massa tid och speciellt nu när jag jobbar full tid också. 





Jobbet kräver ju sitt och det är utmaningar där med, att få uppdraget som mentor är ju nytt för mig detta halvår och som jag vill ska bli bra både för den nyanställde och ett givande för mig. Att få reflektera över hur jag blivit som förskollärare och hur jag tänker och vilket ansvar det är bra att få tänka till och visa, förklara och vara en förebild kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar