torsdag 23 februari 2012

Underbar hektisk dag

Ibland försvinner tiden bara sÃ¥ fort. Som idag, tog pÃ¥ mig en öppning dÃ¥ min kollega behövde hjälp. Väl pÃ¥ jobbet sÃ¥ har vi en inskolning pÃ¥ ett syskonpar, vilket kräver tvÃ¥ personal + att en kollega var sjuk, och ingen vikarie finns att tillgÃ¥ i hela kommun. KONSTIGT. 

                                    


Jobbade konstant till jag for hem vid 13.00. Ingen rast, ingen lunch. Väl hemma pustar jag ut en stund och inväntar dottern från skolan och sen ska jag till frissan och vara ca två timmar. Solen skiner och snön rasar från taken, våren är på väg känns det som. Hoppas verkligen det. Vill ha mer utetid för jobbet.

Kurser på jobbet, kurser på nätet. Bra det finns utbildningar för vidare utveckling. Den står aldrig still och det är bra det.

+ att en prinsessa är född idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar