måndag 1 augusti 2011

Moster besök

Oväntat besök är bäst, min moster bor i Vännäs och har i 6 veckor 
varit ute med deras sprillans nya husbil och semestrat i södra sverige. 
Nu är de på väg hem och kom förbi och fikade lite.
De funderade var de skulle kunna sova över nånstans och 
vi föreslog en plats nere i Köpmanholmen.
De parkerade och fick solnedgång och havsutsikt.

Min  moster Elisabeth kollar in kamerafotot.

Kelly, Pär, Lars-Åke och moster.

(Jag har 2 mostrar och 2 morbröder och de är alla bosatta Enköping  utom Elisabeth.
Så det finns en del kusiner i Enköping med omnejd, och tre i Vännäs.)

Stor släkt är det, tycker jag.
Ska räkna hur många kusiner jag har på mammas sida nån gång och kusin barn också.


Jättekul att de tittade förbi och ville hälsa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar