fredag 2 december 2011

Oj vad tiden går på jobb och hemma.

Tiden går och veckorna springer iväg
och jag springer inte lika fort känns det som.

Några julklappar är inköpta och några till
ska det väl bli.

Jaja det hinns om man vill.
_________________________________________________
_____________________________________________


På jobbet har det varit småkurser på ½dagar och 
idag fredag är det heldag som ArbetsPlatsOmbud
för lärarförbundet där det blir påfyllnad om nytt
och prat om hur vi har det på arbetsplasterna.
På ½dags kurserna har det varit om Läroplan på fickan
och om dokumentation och hur vi tänker och jobbar kring det.

Jag fick visa en byggdokumentation där en flicka
på 1.8 år bygger en torn och har sån 
koncentration hela bygget upp.
_____________________________________________
___________________________________________
______________________________________

Har hunnit putsa silvret.
Jag har små silverskedar och en mugg som jag 
har haft med mig sen jag flyttade hemifrån och 
jag gillar att det är blankt.



Blanka fina dopskedar och mugg

Före putsning

Efter putsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar