lördag 19 november 2011

Levande ljusets tid.

Tänk vad tiden går och veckorna rusar iväg.
Kom på att advents och jullådor borde bäras upp
från källaren för att kollas igenom. 

Funkar det med det gamla eller känns det som om 
nått nytt behövs,,,,,nää hinner inte bry mig om det
faktiskt, det får bli advent med det som finns.

Förresten så behövs det inte så mycket pynt 
för att känna adventsstämning.
En ljusstake räcker väl, det kan bli för överpyntat också.

Advent blir det ju ändå.
Julen kommer och hälsar på den med.


ooooo Julklapparna finns det inte en tanke på....
Det är ju hemskt,,,,, 
 dagarna blir nog längre i december hoppas jag
då finns tiden eller.......??

 OOOO julkorten ska jag inte tänka på...
brukar göra egna, tycker det är så kul och få skapa till 
några, får se om jag tar mig tid till det snart.




 __________________________________
__________________________________
_________________GOD JUL _________________
__________________________________

Lek med kameran:
Ett ljus uppifrån med olika sorters blixt,

Med  Auto

Utan blixt

Med  Långsynk/rödöga
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar