torsdag 19 juli 2012

Överraskning

Överraskade min mamma på hennes födelsedag.
Vi hade varit på semester i Malmö och på vägen hem sov vi över i Kunsängen hos en släkting till min man. 
Därifrån är det inget långt till mamma, så vi åkte dit på fm och överraskade henne ordentligt. Oh så glad hon blev, 
kunde inte tro att vi kom, glad så hon grät. 
Vi var kvar till em då alla hennes syskon och en 
del av mina kusiner kom. Mamma har 5 syskon, 
Britt, Barbro, Bengt, Bosse och Elisabeth och  tre 
syskon som ej i livet. Min mormor Anna-Lisa kom också,
 det var så kul o träffa henne med. 

Vi åt sallad och fikade tårta mellan sol och regnskur.
 

Min halvsyrra Linda (samma pappa) med sina barn 
Lilly och Henry kom också med hennes 
Mamma Marianne som min pappa fick Linda med. 
 

Linda                          Camilla                         Carolina
 

Lillsyrran Carolina var med också , kul med ett stort släktkalas.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar