fredag 2 mars 2012

VÃ…R





Jo men nu kan man väl säga att det är vÃ¥r, jag vill det i alla fall. Det är sÃ¥ skönt när det tinat frÃ¥n tak och värmen finns när solen är framme. Det gÃ¥r fort med tining ser man pÃ¥ snöhögarna nu  när det är + grader ute. Takdropp och blÃ¥st gör ju sitt för att det ska kännas som att vÃ¥ren är här.






Kelly har gjort illa sig i foten och fick Ã¥ka pÃ¥ röntgen och fota foten, men inga sprickor i skelettet, men en kraftig stukning och uppsvullen pÃ¥ sidan av foten. Kryckor hoppas det pÃ¥ nu. 
Den tilltänkta födelsedagsfesten får
 ställas in och blir av en annan helg. 








Jag missar en kurs dag i Kramfors, Implementeringskursens andra tillfälle då jag är hemma med Kelly. Vet inte riktigt upplägget men en verksamhetsdokumentation som skulle analyseras missar jag. Min var vid ett lektillfälle på ca 20 min i kuddrummet vi har och just då hade vi rockringar uppsatt med snöre hängandes ned från taket och bollar fanns det. Barn kom och gick och jag fotade och skrev vad som hände under tiden. Har haft tid till annan planering då fast man har vab hemma. Hinner ju med en del annat också. Skrivit frågor till mentorträffen som blir av på sportlovet tex.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar